منتدى الكشافة الجوية بالاسكندرية
عزيزى العضو أهلا ً بك فى منتدانا ونتمنى أن يحوذ المنتدى على إعجابك ولكن لكى تستطيع التصفح الكامل لجميع موضوعات المنتدى يتعين عليك أولا تسجيل الدخول
شكرا ً لإختيارك منتدانا
إدارة المنتدى
عزيزى العضو أهلا ً بك فى منتدانا ونتمنى أن يحوذ المنتدى على إعجابك ولكن لكى تستطيع التصفح الكامل لجميع موضوعات المنتدى يتعين عليك أولا تسجيل الدخول
شكرا ً لإختيارك منتدانا
إدارة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الكشافة الجوية بالاسكندرية منتدى خاص بجمعية الكشافة الجوية المركزية فرع الإسكندرية

الرئيسيةفيديو الكشافة اأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى منتدى الكشافة الجوية بالاسكندرية

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كاتب الموضوعرسالة
mohameddsouky

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته  Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته  Emptyالأحد نوفمبر 04, 2012 10:44 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بعد التحيه والسلام اهنئكم من قلبي علي موقعكم الجديد واتمني لكم التوفيق باذن الله .....

بسم الله الرحمن الرحيم

احب اقولكم اني ما جبنيش هنا علي ملي وشئ وبسرعه الطلق الا اني لقيت موضوع عن مركز الكشافة الجوية في القاهره وانه بيعلم ازاي تعمل طياره بالتفصيل بنفسك وبيديلك الخامات كمان علشان تصمم باديك وده اللي جابني وانا بيتهيالي ان موقع زي ده مش حيبقي الموقع العربي الاول الا اذا هوا نفسه والقائمين عليه اهتموا بالحكايه دي يعني انا كنت اتمني ان الموضوع بتاع تصنيع الطائره اللي بيتاخد في كورس علي 3 شهور في القاهره يكون موثق علي فيديوهات يوتيوب ويقدر اي حد ينفذها من غير ما يسيب محافظته او مكانه علشان يحضر كورسات ثانيا انا عايز يكون في قائمه بالمكونات واماكن بيعها في مصر وخصوصا الاسكندريه لسهوله الحصول عليها واسعارها ولو يبقي الموقع مسئول كمان عن توصيلها باسعار مناسبه عن طريق البريد السريع للمنازل وهو يبقي مورد للموقع والناس تقدر تنفذ ويبقي في تواصل وشكرا .

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تحميل كتاب يوم فى بيت الرسول صلى الله عليه وسلم
» مجموعة الغد الكشفية تهنئ حجاج بيت الله الحرام
» مبروك للقائد/ حاتم مهيا .. رئاسة الجمعية المركزية للكشافة الجوية المصرية وبالتوفيق لأسرة مجلس الإدارة المنتخب وندعو الله أن يوفقهم فى هذة المهمة